בעיצומו של הקיץ אנחנו מקבלים כמה חידושים מרעננים: סדרה חדשה של פחיות קפה קר ומתקתק בשלושה טעמים, וקפסולה שהופכת את הקפה הטורקי הכבד לכוס אספרסו קצרה וקולעת

קפה טורקי של עלית עכשיו באספרסו, גם עם הל
המותג קפה עלית משיק לראשונה את הקפה הטורקי הכל-ישראלי שלו בגרסה חדשה, בקפסולות אספרסו. אותו טעם – כן, גם הירוק עם ההל – אבל באספרסו, בלי הבוץ והגרגירים. ככה זה יהיה הרבה פחות מוזר אם תרצו להוסיף לו חלב.
הקפסולות, כמו כל הקפסולות של קפה עלית, מיוצרות במפעל של שטראוס בלוד. שתיהן מכילות 5 גרם קפה בקפסולה, שתואמת למכונות מסוג נספרסו אוריג'ינל ותואמות, בקלייה כהה יחסית. הטורקי האדום מכיל תערובת של זני ערביקה ממרכז-דרום אמריקה וממזרח אפריקה ורובוסטה מדרום-מזרח אסיה ודרום אמריקה. הטורקי הירוק מכיל תערובת של ערביקה ממרכז-דרום אמריקה, רובוסטה מדרום-מזרח אסיה והל כמובן.

"קפה טורקי הוא מותג הקפה האהוב והמוביל בישראל מזה 60 שנה בקרב הקהל הישראלי, ובהתאם לכך גם אנחנו כל העת בוחנים כיצד יכולים לחדש ולגוון את הקפה האהוב, כך שיתאים לצרכים השונים של לקוחותינו", אומר עופרי שבו, סמנכ"ל שיווק בשטראוס קפה, "קפה טורקי הוא חלק מהרבה רגעים ישראליים, וכעת יוכל להצטרף לרגעים ישראליים נוספים גם במכונת הקפה הביתית".
קפה קר בפחית בשלושה טעמים קלאסיים
צרכנים רבים אוהבים להתרענן בקיץ עם קפה קר מוכן מהמקרר בסופר, לפי סקרים מדובר בכ-20% מהצרכנים, ולרוב חברות הקפה יש פתרון כזה או אחר לאותו קהל. בימים אלה גם Nescafé נכנסת לשוק הזה לראשונה בישראל, עם סדרה חדשה של קפה קר מוכן לשתייה בפחיות.
הסדרה החדשה של נסקפה כוללת שלושה טעמים חלביים, שמרניים יחסית: קפוצ'ינו, לאטה ומוקה. כמו שאתם מכירים ממוצרים אחרים, הקפוצ'ינו הוא עם טעם קצת יותר חזק של קפה ביחס ללאטה העדין, והמוקה הוא שילוב קלאסי של קפה ושוקולד. הקפה בסדרה החדשה מיוצר בווייטנאם, וכיאה לקפה שמגיע ממדינות באזור הזה של אסיה, הוא יחסית מתוק – כ-3.25 כפיות סוכר בפחית של 240 מ"ל. המשקאות טעימים, מרעננים, עושים את העבודה שנדרשת מקפה קר מוכן מהמקרר, ונותנים פייט ראוי למתחרים בקטגוריה שהולכת ומתרחבת.

- בית קפה צמחוני חדש בדיזנגוף, מפת ספיישלטי וקפה קר בחורף: חדשות הקפה
- בואו לטעום קפה: שני אירועי קאפינג בתל אביב
"סצנת הקפה הקר מתפתחת בעולם ובישראל, בייחוד בשנים האחרונות, בעקבות החום ההולך וגובר", אומרת טליה סטרול, מנהלת שיווק חטיבת הקפה באסם-נסטלה, "סדרת הקפה הקר של NESCAFÉ פותחה והותאמה במיוחד לחך הישראלי, תוך מטרה לתת מענה לקהל הצעיר שאוהב לצרוך את משקאות הקפה שלו קרים, על הדרך ובמגוון טעמים. בהשקה זו אסם-נסטלה ממשיכה לחזק בגאווה את מעמדה כמובילה בקטגוריית הקפה על כל שלוחותיו הודות לחדשנות המוצרית ולטעם המשובח שהיא מנגישה לצרכנים".