הקיץ מתקרב ואיתו משקאות הקפה הקר החדשים. מדובר בקטגוריית מוצרים שהולכת וצומחת, עם גידול של כ-25% בצריכת משקאות קפה קר ארוזים בפחיות או בכוסות בשנה האחרונה – ממכירות ב-41 מיליון ש"ח ב-2021 למכירות ב-52 מיליון ש"ח ב-2022, לפי נתוני סטורנקסט.
שטראוס השנה מגדילה את קולקציית הקפה הקר שלה, ובימים אלה שני המותגים Beanz ונמס עלית משיקים פחיות קפה קר חדשות שמצטרפות לסדרות הקיימות:
לסדרת נמס ICE של עלית, שהושקה בסוף הקיץ שעבר עם טעם וניל וטעם קלאסי, מצטרף כעת קפה נמס ICE בטעם נוגט במהדורה מוגבלת. פחית של 250 מ"ל, מחיר: כ-8 ש"ח.
- מה הלוּז: נספרסו משיקה תערובות בטעמים בסדרת Barista Creations
- טירמיסו חדש בשוק הכרמל יטיס אתכם לקָמפּוֹ די פיוֹרי ברומא
לסדרת Ice Coffee Latte של המותג Beanz – שהושקה בקיץ שעבר עם טעמי וניל ומוקה כתחליף לסדרת הקולד ברו הכושלת שלהם – מצטרף כעת אייס קפה לאטה קלאסיק. הקלאסיק עשוי מתערובת 100% ערביקה ומכיל חלב, סוכר (3 כפיות בפחית, אבל עדיין בלי מדבקה אדומה) וחומר טעם וריח. חבל שבסדרה של מותג הפרימיום, שמוצגת כקפה קר אמיתי ובלי אותיות קטנות, מוסיפים חומרי טעם וריח, טבעיים ככל שיהיו, גם לקפה בטעם קלאסי. פחית של 250 מ"ל, מחיר: כ-10 ש"ח.
עופרי שבו, מנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל, מוסר: "פיתחנו ביחד עם מומחי הקפה שלנו את סדרת Ice Coffee Latte קפה אמיתי, מרענן ומרווה. סדרה המבוססת על תערובת פולי קפה עם חלב, במתיקות מעודנת ובטעמים אהובים שמותאמת לחך של הצרכן הישראלי. מסקר שנערך ע"י מכון המחקר Shiluv I²R עולה כי בחודשי הקיץ 20% נוהגים לשתות קפה קר מוכן לשתייה. בגילאי 18-35 שותים יותר קפה קר מוכן מאשר מבוגרים".