חדשות הקפסולה: נספרסו משיקה קפסולה וסדרת מוצרים חדשה בהשראה איטלקית עם אושיית האופנה קיארה פראני, קפה עלית משיקים קפסולה חדשה שתומכת בנשים חוואיות באפריקה, וקפה בטעמים שצריך להגיע בקרוב
ראשית, בשורה לחובבי הקפה האיטלקי: חברת Nespresso מרחיבה בימים אלה את מגוון המוצרים בסדרת Ispirazione Italiana בשיתוף פעולה עם אושיית האופנה האיטלקית קיארה פראני, ומשיקה קפסולה חדשה ואקססוריז תואמים בהשראה מהעיר מילאנו בצפון איטליה.
הקפסולה החדשה, Milano Intenso בעוצמה 8, רק למכונות אוריג'ינל, מורכבת מתערובת של פולי ערביקה מקולומביה בקלייה בינונית ופולי רובוסטה מהונדורס וממדינות נוספות בקלייה כהה מאוד. מתקבל קפה בסגנון איטלקי קלאסי, עם גוף קל, מרירות נעימה וטעמים כהים של קלייה ושוקולד מריר.
לצד קפסולת מילאנו אינטנסו החדשה, נספרסו מציעה כמה אביזרים תואמים בעיצובה של קיארה פראני ובמהדורה מוגבלת: כוס תרמית מוזהבת לדרך, מארז של שני ספלי אספרסו בצבעי שחור מט וזהב, ומכונת Citiz בעיצוב תואם. קיארה פראני מוסרת: "האהבה שלי לקפה ולאיטליה היא חסרת גבולות. לכן, שמחתי מאוד על ההזדמנות לשתף פעולה פעם נוספת עם Nespresso ולפתח יחדיו את המהדורה המוגבלת. הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת היצירתיות והתרבות העשירה של רומא ומילאנו. אני מאוד מתרגשת לעורר לחיים קפה משובח שכזה יחד עם מכונה ואקססוריז מעוצבים לכל אוהבי הקפה".
דבר שני, קפה עלית גם היא משיקה בימים אלה קפסולה חדשה למכונות תואמות מסוג נספרסו אוריג'ינל, עם קפה ערביקה אורגניים מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו שבמרכז אפריקה. הקפה גדל בחווה בבעלות נשים באזור אגם Kivu – אזור שממנו הגיע קפה שזכה במדליית כסף בתחרות "הקפה הטוב 2022" של מגזין שותים. הקפסולה החדשה של קפה עלית מפיקה קפה עם גוף בינוני וטעמים פירותיים בהירים ועדינים.
- הצצה למפעל: ככה מייצרים קפסולות קפה, "מהרעיון ועד ההשקה יכול לקחת שנה"
- קפסולות לוואצה מתקדמות לאלומיניום, קרפור מביאה קפה בזול | חדשות הקפסולה
הקפסולה מושקת כחלק מפעילות More Than A Cup – פרויקט של שטראוס שבמסגרתו היא חברה לנשים שמחזיקות בבעלותן חוות לגידול קפה ב 8 מדינות מתפתחות: הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, אתיופיה, אל סלבדור, הונדורס, ויאטנם, אוגנדה, טנזניה וקולומביה. במסגרת הפרויקט שטראוס מעניקה להן, יחד עם ארגונים מקומיים, ליווי חקלאי, פיננסי וטכנולוגי, במטרה לייצר עבורן הכנסה קבועה ובטוחה דרך שיפור העסק והיבול. במסגרת ההשקה, קפה עלית חברה לעמותת יסמין, שמובילה קידום עסקים בבעלות נשים ברחבי הארץ, ותתרום שקל אחד מכל מארז קפסולות שיימכר לטובת פעילויות העמותה.
ולסיום, שמועות רבות מסתובבות ברשת, ולידי מגזין שותים הגיע מידע מבוסס, שלפיו בשבועות הקרובים חברת קפה גדולה תשיק בישראל ובעולם שתי קפסולות חדשות בטעמים מיוחדים. עקבו אחרי מגזין שותים בפייסבוק וגם באינסטגרם (ואפילו בטוויטר!) ותהיו הראשונים לדעת הכול כשנהיה הראשונים לפרסם.