הקפה הישראלי הפופולרי יוצא בשיתוף עם עמותה להפגת הבדידות, אבקה להכנת קפוצ'ינו אינסטנט בטעם חדש, ובית קלייה ספיישלטי במארז מיוחד לכבוד ראש השנה • חדשות הקפה
סבון ונר ריחניים משאריות קפה ספיישלטי
בית הקלייה Coffeeshop 51 חבר לסטודיו גאיה לילה, והשיק מארז ריחני מיוחד לקראת ראש השנה, שעושה שימוש בפולי קפה שנקלו בבית הקלייה אבל לא יצרו למכירה מסיבות שונות. המארז כולל: סבון-פילינג קשיח לידיים ולגוף, שמיוצר מחומרים טבעיים כמו שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן שקדים וכמובן פולי קפה קלויים וטחונים לפילינג לרענון העור; נר קפה ריחני בשני גדלים שמבוסס על שעווה טבעית מסויה וקוקוס בתוספת שמנים אתריים; וכמובן גם שקית של 200 גרם פולי קפה ספיישלטי מחוות דטרה בברזיל, זן הבית של בית הקלייה הרמת גני, שגם שימש כבסיס לגלידת הקפה שהם הוציאו באביב האחרון.
המארז של קופישופ 51 וסטודיו גאיה לילה עולה 145 ש"ח עם נר בינוני או 170 ש"ח עם נר גדול, עם משלוח חינם בכל הארץ או איסוף מבית הקלייה.
"אני מעולה בדיוק כמו שאני"
קפה נמס עלית משיק מהדורה מיוחדת של פחיות עם משפטי העצמה. בעולם בו הבדידות חוצה גילאים ומגזרים, קפה נמס עלית ועמותת "רקפת", המתמחה בחיזוק החוסן החברתי-רגשי של מגוון אוכלוסיות, חברו יחד למהלך ייחודי לחיזוק תחושת הגאווה העצמית והחוסן החברתי בקרב המתמודדים עם חרדה חברתית.
"אני מעולה בדיוק כמו שאני"; "אין כמוני בעולם כולו"; "אני הגרסה הכי טובה של עצמי"; ו"הכל אפשרי גם בשבילי" – אלה ארבעת המשפטים שיופיעו על פחיות הקפה הנמס. על האריזות יופיע גם קוד QR שיוביל לעמוד שמציע מידע על העצמה עצמית, כלים להתמודדות עם בדידות ואפשרות פנייה לעמותת רקפת. המהלך הוא חלק מפעילות רחבה שמקדם המותג בחודשים האחרונים לצמצום תופעת הבדידות, כמו חיבור לשיר "אני" של נועה קירל, שנפגשה לשיחה על כוס קפה עם צעירים מעמותת רקפת שמתמודדים עם חרדה חברתית.
מהדורה מוגבלת: נסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן
NESCAFÉ משיקים מוצר חדש בסדרת נסקפה קפוצ'ינו – סדרת אבקות להכנת משקאות אינסטנט בסגנון קפוצ'ינו בטעמים, שזה בעצם נס עם הסוכר כבר בפנים בתוספת שכבת קצף דקה וטעם כלשהו. נסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן הושק בחג השבועות לפני שנתיים והיה די פופולרי, לכן באסם-נסטלה החליטו להחזיר אותו במהדורה מוגבלת לקראת החורף. שוקולד לבן מצטרף לסדרת נסקפה קפוצ'ינו בטעמי קלאסי, וניל, אגוזים וקרמל.
- לצאת מהבוץ: קפה טורקי בקפסולה וסדרת קפה קר חדשה
- זה טרנד היין של הסתיו: מה תשתו סביב שולחן ראש השנה השנה?
שוקולית טו-גו
מותג עלית של שטראוס השיק לאחרונה לראשונה את "שוקולית לדרך" – מארז של 18 במנות אישיות מדודות של שוקולית, שניתן לקחת לכל מקום. כל מנה מכילה 12 גרם אבקה, להכנת כוס של כ-200 מ"ל שוקו. מחיר מומלץ: כ-11 ש"ח.