
כמעט ארבע שנים עברו מאז שהושקו הקפסולות של סטארבקס בשת"פ עם נספרסו, ושלוש שנים אחרי שהגיעו רשמית לישראל, כעת הם משיקים לראשונה קפסולות קפה בטעמים, שמגיעות ארצה בימים אלה.
בסדרה החדשה מגיעים שני טעמים – וניל וקרמל. הקפסולות, תואמות למכונות Original, מכילות תערובת של 97% קפה ערביקה ועוד 3% חומרי טעם וריח. הקפה קלוי בקליית Blonde הבהירה של סטארבקס, כדי לתת לקפה טעמים עדינים ומתקתקים שישתלבו יפה עם תוספת טעמי הווניל והקרמל. שני הטעמים מגיעים בעוצמה 5 מתוך 12.
איך הטעם? טעמנו את שתי הקפסולות החדשות, והן בדיוק מה שהיינו מצפים מקפה בטעמים של סטארבקס. כמו משקאות הלאטה בטעמים של סטארבקס בבתי הקפה שלהם בחו"ל, שאליהם הם מוסיפים סירופים בטעמים, גם הקפסולות החדשות מפיקות קפה מתקתק עם טעמים מודגשים של וניל או קרמל. אז אם אתם מחכים לחופשה הבאה בחו"ל רק כדי להיכנס לסניף של סטארבקס ולצאת עם כוס קרמל מקיאטו או בלונד ונילה לאטה – אתם תיהנו מהקפסולות החדשות בתוספת חלב חם מוקצף.
עדי קוהלי, מנכ"לית חטיבת הקפה באסם-נסטלה, מוסרת: "המותג סטארבקס ממשיך להתרחב, תוך דגש על מתן מענה מיטבי ומושקע לצרכני הקפה בישראל. יש לנו הזדמנות ייחודית להרחיב כעת את הפלטפורמה הזו ולקחת אותה צעד אחד קדימה עם השקת הטעמים וניל וקרמל, שיעניקו לצרכנים שלנו פינוק בצורה שרק סטארבקס יכולה לספק, בהסתמך על המורשת שלנו והטעמים הייחודיים של המותג. הצרכנים בישראל עוברים לסוגי קפה איכותיים ומתוחכמים יותר, ואנחנו גאים ללוות את הצרכנים בתהליך, תוך מתן מענה לצרכים הספציפיים, כל אחד לפי טעמו ובקשותיו".

- קפה שמקדם נשים באפריקה, קולקציה חדשה בהשראה איטלקית, וקפסולות בטעמים
- קפסולות לוואצה מתקדמות לאלומיניום, קרפור מביאה קפה בזול
ובנושא אחר אך דומה, נספרסו ישראל החלה בתוכנית חדשה במסגרת מועדון הלקוחות Nespresso & You. מעתה יוכלו הלקוחות לצבור נקודות על מגוון פעולות ולהמיר אותן למתנות. בנוסף להטבות הקיימות במועדון וניתנות בעקבות ותק ורכישה של קפסולות, חברי המועדון יתוגמלו בנקודות גם עבור ביצוע פעולות שונות – כגון צירוף חברים, מענה על שאלונים, פעילות במדיה חברתית ומיחזור קפסולות באמצעות מסירה לשליח או בבוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ (חוץ מבוטיק נתב"ג). תוכנית הנקודות החדשה פעלה כפיילוט בתקופת הרצה לקבוצה מצומצמת של לקוחות ותיקים, אבל כעת נפתחת לקהל הרחב של כל לקוחות החברה.
את הנקודות אפשר להמיר כאמור למתנות בחנות המתנות החדשה באתר נספרסו, שמכילה מגוון מתנות בטווח רחב של "מחירים" (בנקודות) – כמו כוסות, כפיות, מעמדים לקפסולות, מארזי טעימות, עוגיות, הנחות כספיות לרכישה באתר, בקבוקי יין, גלידה, מקציפי חלב, ואפילו מכונת Vertuo Next ומכונת Citiz.

יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק של נספרסו ישראל, מוסרת: "מועדון Nespresso & You הוא צעד משמעותי נוסף ביצירת Magic Moments עבור הלקוחות שלנו. הממשקים הישירים שלנו עם לקוחות המותג מאפשרים לנו להכיר את הלקוחות, מה חשוב לכל לקוח בכל זמן נתון ולהתאים עבורם את המסרים והצעות הערך, כמו גם לעשות את השילובים בין הממשקים הפיסיים, לבין ממשקי האון-ליין. נספרסו כמותג פרימיום נדרש לשמור על חווית מותג ייחודית שמאז ומתמיד אפיינה אותו. במציאות דינמית ומשתנה אנחנו צריכים להיות כל הזמן בתנועה, לחדש ולרגש בכל פעם מחדש ובכל כוס קפה".