
נספרסו פותחת את החורף עם קולקציית קפסולות ואביזרים חדשה וחורפית במהדורה מוגבלת – Festive. הקולקציה הושקה היום (שני) יחד עם פתיחת הבוטיק החדש במתחם Big גלילות.
קולקציית Festive כוללת ארבע תערובות קפה חדשות המבוססות על 100% פולי ערביקה, כל תערובת מוצעת בגרסאות המתאימות למכונות Original ו-Vertuo:
Festive Espresso (לאוריג'ינל) או Festive Espresso Double (לוורטו) היא תערובת ערביקה מרוואנדה, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו וקניה. התערובת נקלתה בקלייה מפוצלת – חלק מהפולים בקלייה כהה – מה שנותן לה טעמים דגניים וקרמליים לאספרסו עדין ורך, לא מריר, בסגנון יותר מודרני.
שתי תערובות נוספות הן של קפה בטעמים, מורכבות מערביקות מברזיל ומקולומביה עם תוספת חומרי טעם וריח, מתאימות בעיקר לשילוב עם חלב, ומתאימות גם לאוריג'ינל וגם לוורטו: קפה שקדים והיביסקוס, וקפה קינמון ותמרהינדי. הקפסולות החדשות למכונות ורטו עולות 32.2 ש"ח לשרוול, ולאוריג'ינל 28.7 ש"ח.

לצד הקפסולות הוצגו גם מספר אביזרים חדשים: ספל Vertuo Mug, כוס קוקטיילים, שוקולד מריר עם 75% מוצקים ושברי קקאו, תיק בד דו-צדדי ו-Advent Calendar (כמו טבלת ייאוש אבל בקטע חיובי, במקור נועד לספירה מ-1 בדצמבר עד חג המולד) עם 24 קפסולות לטעימה יום אחרי יום. כל המוצרים במהדורה מוגבלת חוץ מכוס הקוקטיילים שתיכנס למהדורה קבועה, ותיק הבד וה-Calendar זמינים רק ללקוחות Nespresso & You.
בתמונת גזירת הסרט בבוטיק נספרסו החדש בביג גלילות בראש הכתבה – מימין: שי דינור סמנכ"ל מסחרי, טלי אליצור סמנכ"לית שיווק, עדי קוהלי מנכ"לית נספרסו ישראל.
