
תנובה השיקה בימים האחרונים סדרה חדשה של מעדני YOLO עם קצפת, במטרה מוצהרת להתחרות במילקי הישן והטוב של שטראוס. קשה היה לפספס את ההשקה הגרנדיוזית של מעדני הקצפת החדשים, עם הפרסומות בטלוויזיה, בשלטי חוצות וברשתות החברתיות. גם תכניות האקטואליה ואתרי החדשות דנו רבות בהשפעה של מעדני יולו קצפת על השוק שבשליטת שטראוס.
מעדני יולו מסדרת הקצפת מגיעים בשלושה טעמים – שוקולד חלב עם 42 אחוז מוצקי קקאו, שוקולד מריר עם 70 אחוז מוצקי קקאו, ושוקולד לבן מקורמל עם 36 אחוז מוצקי קקאו בשם בלונד. היולו החדש אמנם אמור להתחרות ראש בראש עם מילקי, אבל הוא הולך לכיוון יוקרתי יותר, ומעדן בודד אכן עולה כ-35% יותר ממעדן מילקי בודד ברשתות השיווק (3.9 ש"ח ליולו קצפת לעומת 2.9 למילקי).
אז איך YOLO קצפת החדש?
קנינו וטעמנו את שלושת הטעמים החדשים, ואנחנו חייבים להודות שאנחנו מסכימים עם השוקולטייר הראשי של יולו מהפרסומת – עדיף לא לגעת בשוקולד. השוקולד בתחתית הוא השוקולד הקרמי והעשיר שאנחנו מכירים ואוהבים ממעדני יולו הרגילים. אבל החידוש פה הוא כמובן הקצפת, וכשטועמים אותה לראשונה קשה שלא להשוות אותה לקצפת של מילקי.

הקצפת של יולו לטעמנו פחות מוצלחת – המרקם שלה יותר דחוס ומתפורר לעומת הקצפת האוורירית של מילקי, והטעם יותר מתוק שלא לצורך. יולו הקצפת החדש בסך הכול טעים, אבל אנחנו מעדיפים את מעדני יולו שוקולד הרגילים. כאמור, לא נוגעים בשוקולד.