
איפה תהיו בעוד 40 שנה? כנראה שלאף אחד אין תשובה לשאלה הזו, אבל חברת שטראוס רוצה לייצר 'קפסולת זמן' דיגיטלית שתיפתח בעוד 40 שנה, בשנת 2059, ואתם יכולים להיות חלק ממנה.
לרגל חגיגות 40 שנה למותג מילקי, שאחראי למעדן האהוב שעדיין לא הצליחו לייצר לו מתחרה מוצלח, חברת שטראוס יוצאת בקמפיין מילקי Forever. במסגרת הפעילות, תוכלו להשאיר מסר מצולם (וגביע מילקי) לאנשים הקרובים לכם, והם יוכלו לצפות בו בעוד 40 שנה, כשתיפתח קפסולת הזמן של מילקי.
כדי להשאיר מסר בקפסולת הזמן של מילקי פוראבר, תצטרכו: להיכנס לאתר הפעילות (קליק כאן); להירשם עם פרטיכם האישיים כדי שקרוביכם יוכלו לאתר את המסר שלכם עוד 40 שנה; לענות על שלוש שאלות זיהוי כדי לוודא שמי שירצה לצפות במסר אכן מכיר אתכם; ולצלם סרטון עם מסר למי שתרצו שיצפו בו בעוד ארבעים שנה, בין אם הם כבר נולדו ובין אם עדיין לא:
צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של מילקי