
אחד באפריל הוא אחד הימים הבודדים בשנה שבו אפילו מותגים גדולים וכבדים מרשים לעצמם להקליל קצת ולהתבדח עם ועל הלקוחות שלהם ברשתות החברתיות.
אז באחד באפריל השנה הפציצה המתיחה הקבועה שסטארבקס חוזרת לארץ, אבל היא לא הגיעה מסטארבקס עצמה כמובן. אבל מותגים ישראליים אחרים דווקא כן ניסו להשתעשע עם בדיחות והטרלות משלהם:
רשת בתי הקפה בנדיקט, שהודיעה ששוקולד השחר יחליף את הנוטלה שהם מגישים בכל הסניפים:
קוקה קולה ישראל, שהודיעה על קולה חדשה בלי גזים (תהרגו אותנו אם זה באמת יקרה):
גלידות שטראוס, שהודיעו על ארטיק חדש לקיץ – אבטיח עם בולגרית:
מותג הסויה של תנובה, שהודיע על טופו עם שוקולד מריר במתיקות מעודנת, הטבעונים דווקא עפו:
רשת ההמבורגריות BBB, שהודיעה על המבורגרים מיניאטוריים:
רשת מכוני הכושר אנרג'ים, שהודיעה שלפי מחקר חדש, ג'חנון זה דווקא מרזה!:
דומינו'ס פיצה, שהודיעו על ספריי חדש בטעמי פיצה עם תוספות:
התמונה בראש העמוד מתוך עמוד הפייסבוק של רשת בנדיקט