
כבר כמה שבועות שכל המדינה וכל העולם מדברים רק על וירוס הקורונה, ובצדק – מיליוני ישראלים יושבים בבית והמשק פחות או יותר בהקפאה, כשהראשונים להיפגע, לצד תעשיית התיירות כמובן, הם מקומות הבילוי והאוכל שהונחו לא לפתוח כלל או להגיש מזון ושתייה רק בטייק אוויי או במשלוחים.
ומי שלא יכול לפעול במתכונת טייק אוויי הם הפאבים וברי הקוקטיילים, שכבר שבוע לא פתחו את דלתותיהם. גם כי ההתקהלות עצמה היא חלק משמעותי בבילוי, וגם כי קוקטייל לקחת בכוס חד-פעמית זה, איך נגיד, לא בדיוק מה שהתכוון המיקסולוג, בלשון המעטה.
קבוצת ספייסהאוס התל אביבית, שמורכבת משלושה ברי קוקטיילים צבעוניים לאורך רחוב דיזנגוף – הונולולו, ספייסהאוס ודאבל סטנדרט – החליטה לנצל את כוחה של הרשת ולהתמודד עם משבר הקורונה באמצעות קמפיין מימון המונים, שיעזור לה לעבור את התקופה עד שהמצב יתבהר ויהיה אפשר לשקשק כבשגרה. או כמו שהיטיבו לתאר זאת בעלי הברים בעצמם בעמוד ההדסטארט של הקמפיין: "רק איתכם נוכל לעבור את התקופה הזאת בהצלחה… וכמובן שאנחנו אחרי חורף לא סימפטי, הפורים ותקופת הטרום קורונה היבשה אשר גרמה לכם ובצדק לא לצאת מהבית… (ופייר, אנחנו מתגעגעים)".

מטרת הקמפיין היא לגייס 99 אלף ש"ח באמצעות מכירה מוקדמת של קוקטיילים וארוחות במחירים שווים שתוכלו לממש באחד משלושת הברים כשיירגעו הרוחות. בנוסף, תמורת תמיכה של 50 ש"ח בלבד תוכלו ליהנות מסדנת קוקטיילים בהדרכת המיקסולוגים יותם שילה ומוש בודניק.
לפי חוקי הדסטארט, כדי לקבל את הכספים ששילמו התומכים בעבור הקוקטיילים והסדנאות, על הקמפיין להגיע ליעד של 99,000 ש"ח עד 29 באפריל או שהכול יירד לטמיון וכל הכסף שנצבר יוחזר לתומכים. אז אם אתם רוצים לתמוך באנשים שעושים לכם שמח ביום-יום, או סתם ליהנות מקוקטיילים שווים בזול, אתם מוזמנים להיכנס לעמוד ההדסטארט של הקמפיין (קליק כאן).
