
אם זה היה בישראל היינו אומרים שזה לקראת ראש השנה, אבל מדובר בהשקה הרחק הרחק מכאן, בארץ השמש העולה. בתחילת החודש הודיעה חברת קוקה קולה ביפן שב-16 בספטמבר היא תשיק משקה חדש של קולה בתוספת תפוח.
המשקה החדש יימכר ביפן בבקבוקים של 500 מ"ל בצבעי אדום וזהב, שמתאימים לקראת החורף ולתקופת החגים של חג המולד וערב השנה החדשה. לטענת החברה, הטעם החדש יהיה "עשיר ויוקרתי", שמתאים לימי החורף הקרים.
טעם תפוח מצטרף לקולה במגוון טעמים שכנראה לא יגיעו לישראל בקרוב, כמו דובדבן, וניל, אפרסק, וניל-תפוזים, מנגו אקזוטי ועוד. כרגע לא ברור אם טעם התפוח החדש יימכר גם מחוץ ליפן, אבל בהתחשב במקרי העבר, אם יהיה מדובר בהצלחה, קוקה קולה העולמית כנראה לא תפספס הזדמנות להצליח גם במקומות אחרים בעולם.