
אחרי יותר מעשר שנים שלא השיקה טעמים חדשים בסדרת הטעמים של קוקה-קולה, הודיעה החברה כי ב-25 בפברואר יושק בארה"ב טעם חדש – קולה וניל-תפוזים – שייצא בגרסה רגילה ובגרסת זירו סוכר.
לפי החברה, צוות הפיתוח בחן שלושה טעמים נוספים: לימון, פטל וג'ינג'ר, אבל החליטו ללכת על וניל-תפוזים אחרי שזה היה הטעם המועדף על קבוצות מיקוד, וגם הצליח יפה בקנדה. "רצינו להעלות זכרורות טובים של ימי קיץ חסרי דאגות, לכן הלכנו על השילוב של וניל ותפוז, שמזכיר את הקרטיב בטעם תפוז שגדלנו עליו, אבל בצורה קלאסית של קוקה-קולה", אומר מנהל המותג.

טעם הווניל-תפוזים החדש יצטרף לסדרת הטעמים של המותג Coca-Cola, שכרגע כולל את טעמי קולה דובדבן (Cherry) וקולה וניל, שמשווקים בארה"ב ובמקומות נוספים ברחבי העולם, ותופסים נפח של כ-12% מהצריכה של קוקה-קולה בארה"ב. קולה בטעם וניל הושקה בארה"ב ב-2007, וקולה דובדבן הושקה כבר ב-1985, אבל אנחנו בישראל כנראה נאלץ להסתפק בקוקה-קולה זירו לימון.
צילומים: יח"צ