כמו בכל שנה לקראת חג המולד, סטארבקס השיקה בסוף השבוע משקאות לתקופת החגים וסדרת כוסות בעיצובים חגיגיים. המשקאות והכוסות יימכרו בשבועות הקרובים בסניפי סטארבקס ברחבי ארה"ב וקנדה.
חמישה משקאות קפה יתווספו לתפריטים לתקופה הקרובה: מוקה-מנטה, מוקה-שוקולד לבן מקורמל, לאטה קרמל ברולה, לאטה ערמונים ופרלינים, ולאטה ליקר ביצים. אולי לקרוא להם משקאות קפה זה קצת מוגזם, עם הררי הסוכר, הסירופים והקצפות, אבל להגנתם ייאמר שכולם מכילים מנה של אספרסו.
ואם תזמינו את אחד ממשקאות החגים בטייק אוויי, או כל משקה אחר, תקבלו אותו באחת מארבע הכוסות החדשות שהשיקה סטארבקס לקראת החגים כמיטב המסורת משנת 1997. השנה בחרו המעצבים ללכת על שילוב של הצבעים הירוקים של סטארבקס עם צבע אדום בהיר יותר מהאדום הבוהק של הכוסות בשנים הקודמות, כדי לשדר יותר אווירה של שמחה.
סוגרים ופותחים – פחות לשבת ויותר לקחת
באותו יום שהודיעה על כוסות חג המולד, הודיעה סטארבקס גם כי בעקבות השפעת הקורונה, בשנה הקרובה ייסגרו כ-100 סניפים בארה"ב, בעיקר מקומות גדולים עם הרבה מקומות ישיבה. זאת בנוסף ל-400 הסניפים בארה"ב ו-200 בקנדה שסטארבקס הודיעה שתסגור בחודש יוני האחרון.
במקביל, סטארבקס תפתח בשנה הקרובה כ-850 סניפים חדשים ברחבי ארה"ב וקנדה, רובם ככולם יהיו סניפים קטנים, סניפי טייק-אוויי או סניפים להזמנה ואיסוף בלי לצאת מהרכב.
ההחלטות בנוגע לסגירת הסניפים נבעו מהשינויים שהביא איתו וירוס הקורונה. אנשים פחות מגיעים לשבת בבתי קפה ומסעדות, ולכן יותר כלכלי להפעיל יותר סניפים לאיסוף בלבד. בנוסף, בגלל המעבר לעבודה מהבית, פחות אנשים מסתובבים ברחובות הערים הגדולות ובמרכזי המסחר, לכן סניפים באזורים כאלה ייסגרו, ובמקומם ייפתחו סניפים בשכונות ובפרברים.