מותג הקפה האיטלקי Lavazza וחברת "הכרם" חתמו על הסכם הפצה, שממנה את הכרם כמפיץ חדש של מוצרי מותג לוואצה בישראל במגזר שירותי המזון וההסעדה – מסעדות, בתי קפה ומלונות. ההסכם נכנס לתוקף החל מינואר 2023. לצד הכרם, ליימן שליסל מפיצה את מוצרי לוואצה בשוק הקמעונאי לצרכנים פרטיים, וחברת פאוזה מפיצה למשרדים ולמגזר העסקי.
חברת הכרם היא אחת מיבואניות האלכוהול הגדולות בישראל, עם מעל 250 מותגים מרחבי העולם שהיא מייבאת ומפיצה. לפני כשלוש שנים נכנסו גם לעולם הקפה כשהחלו לייבא את מותג הקפה האיטלקי Vescovi ואת מותג מכונות הקפה La Marzocco. חברת Lavazza נוסדה בטורינו בשנת 1895, והיא אחד מהמותגים הבולטים שמשקפים את מסורת הקפה האיטלקית האותנטית.
- קפסולות לוואצה מתקדמות לאלומיניום, קרפור מביאה קפה בזול | חדשות הקפסולה
- פופ-אפ קפה של לוואצה הסתובב בארץ וחילק אספרסו חינם
ריקרדו קודוגנולה, מנהל המכירות האזורי של Lavazza בישראל: "אנו שמחים מאוד להתחיל את שיתוף הפעולה החדש עם חברת הכרם, שותף אמין ויציב בישראל. בשנים האחרונות התמודדנו עם תרחישים מורכבים ובלתי צפויים שנבעו מהמגיפה. כעת אנו רוצים להתקדם, להאיץ את הפעילות העסקית שלנו בגזרת בתי המלון, בתי הקפה והמסעדות בגישה ממוקדת יותר. המשימה שלנו היא להבטיח את חוויית הקפה האיטלקי האותנטי ביותר בכל רחבי העולם, כולל ישראל, בכל הדרכים. לשם כך, אנו מסתמכים על אותם ערכים שאפיינו את החברה שלנו מאז הקמתה: תשוקה למצוינות, אותנטיות, אחריות וחדשנות. בהתבסס על ערכים אלו, אנו שואפים לעבוד יד ביד עם חברת הכרם בישראל ולהפיק את המיטב מהפרק החדש".
אריאל אפשטיין, יו"ר הכרם: "רק לפני כשלוש שנים נכנסנו לתחום הקפה, לאחר שמצאנו אותו סינרגי ללקוחותינו ולפעילות שלנו בתחום המשקאות, תחום בו אנו מתמחים מזה למעלה ממאה שנה. שלוש שנים שבהן, למרות מגפת הקורונה שפגעה קשות במגזר שרותי המזון והמשקאות, חווינו הצלחה משמעותית שהובילה אותנו להרגיש בטוחים ביכולתנו להתפתח ולהוביל גם בתחום הקפה. התרשמנו עמוקות מהנחישות של חברת לוואצה להצליח בישראל, מהערכים המשותפים, מהיכולות המקצועיות וכמובן מאיכות הקפה. אין לנו ספק שבכוחות משותפים נוכל להצעיד את לוואצה לעמדת הובלה בשוק הישראלי".