כל כמה שנים, לפני אירועי ספורט גדולים, יוצאים דיווחים על זינוק ברכישת טלוויזיות גדולות. אבל טלוויזיה גדולה לבדה לא מספיקה כדי להשלים את חוויית הצפייה במה שנראה כמו הטורניר הגדול האחרון של רונאלדו, והקיץ, לכבוד היורו והאולימפיאדה, אנחנו מדווחים גם על השקות שוות בתחום השתייה והנשנושים:
כמו למשל המארז החדש של Staropramen, בירה צ'כית בסגנון פילזנר מסורתי, שהגיעה לארץ לראשונה לפני כמה חודשים. המארז (מחיר מומלץ: 30 ש"ח) כולל חמישה בקבוקים של סטארופראמן פרימיום בנפח שליש ליטר לצד כוס זכוכית ממותגת.
סטארופראמן פרימיום, בירת הדגל של המבשלה הצ'כית, היא לאגר בהירה עם 5% אלכוהול, מאוזנת מאוד, מרעננת, עם מרירות עדינה כמו שצריכה להיות בלאגר טובה – מתאימה במיוחד לקיץ הישראלי.
ולצד הבירה, שטראוס השיקה מהדורה מיוחדת של חטיפים מלוחים של עלית באריזות גדולות במיוחד, לאירוח וצפייה משותפת במשחקים, במהדורה מוגבלת לשלושה חודשים: תפוצ'יפס בטעם ברביקיו-דבש בשקית בגודל 210 גרם, ודוריטוס חמוץ-מתוק ודוריטוס חמוץ-חריף שיגיעו בשקית של 204 גרם (לא פחות ולא יותר).
ועוד בגזרת התפוצ'יפס, שטראוס יוצאת במהלך מיוחד של סימון אריזות הצ'יפס הקלאסי בטעם טבעי, ועל כל שקית יופיע שם הקיבוץ בעוטף שממנו הגיעו תפוחי האדמה: בארי, נחל עוז או כפר עזה. ב-7 באוקטובר ובחודשי המלחמה הראשונים ספגה החקלאות בעוטף מכה קשה, ובחודשים הקרובים יחזרו חקלאי העוטף לקטוף את התוצרת ולספק תפוחי אדמה לתפוצ'יפס, אחרי שיקום השדות. אז בקרוב תוכלו לדעת בדיוק מאיזה קיבוץ הגיעו תפוחי האדמה של התפוצ'יפס שלכם.