שני מותגי בירה חדשים, שיתאימו בול לחום של הקיץ הישראלי, נוחתים בארץ בימים אלה כחלק משיתוף פעולה בין יקבי כרמל לתאגיד הבירה הבינלאומי Molson Coors להפצת בירות Staropramen ו-Miller בישראל • "מהלך אסטרטגי"
שתי הבירות מגיעות אלינו ממבשלת סטארופראמן הצ'כית, ואמורות, לפי המיתוג שלהן לפחות, לפנות לשני קהלים שונים של צרכני בירה:
Staropramen Premium, בירת הדגל של המבשלה, היא לאגר בהירה עם 5% אלכוהול, מאוזנת מאוד, מרעננת, עם מרירות עדינה כמו שצריכה להיות בלאגר טובה. היא פונה לקהל של מביני עניין, צרכני הפרימיום, או כמו שהם קוראים לזה: Brewed by Experts for Experts. מחיר מומלץ: 40 ש"ח לשישייה של בקבוקי שליש, או 12 ש"ח לפחית או בקבוק של חצי ליטר. תמצאו אותה גם מהחבית בברים ומסעדות נבחרות.
הבירה השנייה היא Miller Genuine Draft, שמבושלת גם היא במבשלה בצ'כיה אבל לפי המתכון האמריקאי. בירה אמריקאית מאוד, כולל הפקק שנפתח בסיבוב, קלילה – יש שיגידו קלילה מדי, בסגנון של באדוויזר – עם 4.7% אלכוהול. עדינה, צלולה ומרעננת, קלה מאוד לשתייה, מתאימה במיוחד לצהריים קיציים ישר מהבקבוק. מחיר מומלץ: 40 ש"ח לשישייה של בקבוקי שליש, או 12 ש"ח לפחית חצי ליטר.
נדב ארנס-ארד, מנכ"ל יקבי כרמל: "אנו גאים להשיק את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם תאגיד הבירה מולסון קורס, להביא את בשורת הבירה הצ'כית לקהל הישראלי ולהוביל את האסטרטגיה העולמית של סטארופראמן בארץ. יחד עם צירוף מותג בירת הפרימיום האמריקנית מילר לפורטפוליו המגוון שלנו, מדובר במהלך אסטרטגי ומשמעותי עבור חברת יקבי כרמל שמגבירה את מעורבותה בשוק הבירות המקומי".