קוקה-קולה ישראל השיקה השבוע בקבוקים במהדורה מיוחדת לכבוד חג פורים, בגודל מיוחד למשלוחי מנות ועם לוגו הפוך באווירת החג

ונהפוך הוא: חג פורים הוא חג של תחפושות, היפוכים ושיגועים, ומותגים בארץ מנצלים את ההזדמנות להקליל את האווירה. ברוח החג ובהשראת הביטוי 'נהפוך הוא' ממגילת אסתר, הלוגו העברי של קוקה-קולה התהפך על כל הראש במהדורה מיוחדת.
קוקה-קולה ישראל השיקה השבוע בקבוקים בגודל של 250 מ"ל, במהדורה חגיגית לכבוד פורים שתכלול את המשקאות קולה רגילה וקולה זירו. הבקבוקים הקטנים נועדו להיכנס לתוך משלוחי המנות המסורתיים של החג. ולראשונה מזה כ-50 שנה, הלוגו המוכר של קוקה-קולה בעברית יופיע הפוך על הבקבוקים החדשים, מעל איחול "חג פורים שמח!".

צילומים: יח"צ