
רוב רשתות השיווק הגדולות בישראל מחזיקות במותגים פרטיים, שמטרתם להקטין עלויות, לוותר על המותגים ובסופו של דבר להוזיל את מחירי המוצרים לטובת הצרכן. שופרסל מחזיקה במותג הפרטי הגדול ביותר עם הכי הרבה מוצרים, רובם באמת איכותיים. בשנה האחרונה נכנסה שופרסל גם לשוק של מוצרי השתייה הקלה.
באוגוסט שנה שעברה, השיקה הרשת את קולה שופרסל, שלדעתנו יצא להם ממש מוצלח, מתחרה ראוי לקוקה-קולה, במיוחד גרסת הזירו. אז ההשקה לוותה בקמפיין טלווזיה גדול ויקר. לפני כמה שבועות, בשקט-בשקט, השיקה שופרסל משקה נוסף בסדרה – משקה מוגז דיאט ("דל קלוריות") בטעם לימון-ליים, מתחרה לספרייט זירו.
נכון לעכשיו, המשקה נמכר בשופרסל רק בגרסת הדיאט ובבקבוק של ליטר וחצי, וכמו משקה הקולה של שופרסל, משקה הלימון-ליים החדש מיוצר גם הוא על-ידי חברת דלה תעשיות מסחר ומזון הטורקית.
יצאנו לבדוק ולטעום
יצאנו לסניף שופרסל הקרוב לביתנו, והצטיידנו בבקבוק ליטר וחצי של משקה לימון-ליים החדש, במחיר של 4.30 ש"ח – מחיר אחיד בכל הסניפים של שופרסל ברחבי הארץ, כולל סניף האונליין, וזהה למחיר של ליטר וחצי קולה. בהחלט מחיר זול ומשתלם בהרבה מהמוצרים המתחרים.
מבחינת רכיבים, מדובר כאמור במשקה דיאט ללא סוכר, ולכן מכיל 0 פחמימות ו-0 קלוריות, אך מומתק על-ידי הממתיקים המלאכותיים אססולפאם קיי וסוכרלוז.

קיררנו, מזגנו וטעמנו. מנהלי המותג ספרייט יכולים להירגע – המשקה החדש של שופרסל לא מתחרה בספרייט זירו מבחינת הטעם. הטעם יותר דומה למשקה 7up, כלומר, פחות טעים מספרייט. הגזים נעימים ומתאימים, לא חזקים מדי ולא חלשים מדי. במחיר של 4.3 ש"ח לליטר וחצי – לגמרי עושה את העבודה לחובבי הז'אנר.