חטיף השוקולד הפופולרי יוצא במהדורה ורודה כדי לעודד מודעות לאבחון מוקדם של סרטן השד, ויטבתה משיקים משקה חלב בטעם מסטיק בזוקה • כן, כן
מחלבת יטבתה משיקה משקה חלב חדש במהדורה מיוחדת – בטעם מסטיק בזוקה. המוצר מגיע במארז של 6 שקיות שוקו שמכילות משקה שאפשר לתאר אותו רק כמשקה חלב בטעם בזוקה; הטעם ממש כמו המסטיק, יש שיקראו לו טעם ורוד, והצבע גם הוא כמו המסטיק – צבע בזוקה. להמחשת הטעם, על השקיות מופיעים קומיקסים של בזוקה ג'ו וחבורתו ביטבתה עם פאנצ'ים שצולעים בחינניות, לצד עתידות כמובן.
עתידות: מסטיק בזוקה בטעם שוקו.
קחי פסק זמן לבדיקה מצילת חיים
לכבוד חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, שחל באוקטובר, מותג השוקולד פסקזמן של שטראוס-עלית חוזר במהדורה מיוחדת של פסקזמן להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, תחת השם "קחי פסקזמן".
שטראוס, בשיתוף עם עמותת 'אחת מתשע', משיקים גם השנה את המהדורה המיוחדת של הפסקזמן הקלאסי עם כיתוב "קחי פסקזמן" בצבע ורוד. על האריזה מופיע גם קוד QR שמוביל לדף מידע וקביעת תור לבדיקה לאבחון סרטן השד, כדי להזכיר לנשים את החשיבות שבביצוע בדיקות תקופתיות כחלק משמירה על הבריאות.
טלי רוזין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "עמותת אחת מתשע מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת שטראוס עלית. אבחון מוקדם של סרטן השד מעלה את סיכוי ההחלמה ליותר מ-90%. העלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם תעודד נשים לקחת אחריות על הבריאות שלהן, לגשת לרופא שלהן ולקבל ממנו המלצות לשגרת הבדיקות המותאמות למאפייניהן האישיים. המודעות לסרטן השד הולכת וגוברת בזכות מהלכים רבים, הן באוקטובר שהוא חודש המודעות הבינלאומי למחלה, והן בזכות פעילויות הסברה וקמפיינים ארציים".