מותגי השוקולד של עלית מקבוצת שטראוס פותחים את הסתיו עם שלוש השקות שמחברות בין נוסטלגיה, הווה ועתידנות – מהחזרה של שוקולד ישראלי אייקוני, דרך סדרת שוקולד פרימיום חדשה ומוגזמת, ועד קטגוריית חטיפים חדשה ורועשת שפונה לצעירים • חדשות השוקולד

שוקולד "חייל חיילת" חוזר למדפים
עלית מחזירים את אחד ממוצרי העבר המזוהים ביותר עם תרבות השוקולד הישראלית – שוקולד "חייל חיילת". המהדורה המיוחדת חוזרת בשיתוף אגודת ידידי ארגון נכי צה"ל, במהלך שנועד לעורר מודעות ולגייס תרומות לשיקומם של פצועי ופצועות צה"ל. חלק מההכנסות יועברו לעמותה, וצרכנים יוכלו לתרום גם ישירות באמצעות קוד QR על האריזה.
השוקולד הוותיק, שנולד בשנות ה-50 ושב למהדורה נוסטלגית גם בשנת היובל למדינה, מלווה בקמפיין תוכן דיגיטלי שמקדם את הפודקאסט "גיבורים מספרים" – עם סיפורי השראה ושיקום של לוחמים ולוחמות, ביוזמת ארגון נכי צה"ל, מפעל הפיס והרשויות המקומיות בישראל.

So Much: צ'אנקי ומוגזם של שוקולד פרה
מותג שוקולד פרה של עלית משיק את סדרת "So Much" החדשה – חוויה שוקולדית עשירה ומוגזמת, שנולדה מתוך תובנה צרכנית שנבעה ממחקר אסטרטגי: בשביל חוויית שוקולד אידיאלית צריך לשלב באיזון מדויק שלושה מרקמים: קרמיוּת, צ'אנקיוּת וקראנצ'יוּת.
כל אחד מהטעמים החדשים בסדרת סו מאץ' מכיל את שלושת הגורמים האלה – שכבות קרם נדיבות, תוספות גדולות וצ’אנקיות וקראנץ’ מפתיע. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב עם קרם וניל ועוגיות שוקולד, שוקולד חלב עם קרם של החלב של הקורנפלקס, ושוקולד חלב ושוקולד בלונדי מקורמל עם קרם קרמל מלוח ובייגלה.

טעמיX: הדור הבא של חטיפי השוקולד, בשיתוף הדור הבא
מותג טעמי, אחד החטיפים המזוהים ביותר של עלית, מקבל טוויסט צעיר עם השקת טעמיX – סדרה חדשה שמציגה חוויית שוקולד קראנצ’ית במיוחד ועשירה בתוספים. הסדרה כוללת שני טעמים: פופקורן מקורמל עם קורנפלקס וקרם קרמל מלוח, ובייגלה עם עוגיות וניל וקרם אגוזים – שילובים שמדגישים את החיבור הטרנדי בין מלוח ומתוק ואת הקראנצ'יות הבועטת.
אבל הייחוד המרכזי של טעמיX הוא בעיקר מאחורי הקלעים: בני נוער וצעירים לקחו חלק אמיתי בתהליך הפיתוח, מבחירת הטעמים ועד עיצוב האריזה ושם המוצר. האם ככה ייראו חטיפי השוקולד של העתיד?
