האח הגדול: רק השבוע התחילה העונה החדשה של האח הגדול בערוץ רשת 13, וכבר היא מעוררת סערות.
אלימלך קשתי, אחד הדיירים שנכנסו השבוע לבית האח, עורר סערה בתקשורת וברשתות החברתיות בעקבות סרטון של תקרית אלימה שהוא היה מעורב בה לפני כשנתיים יחד עם אחיו טום קשתי, במסגרתה שומר קשיש נדחף לרצפה באכזריות, ונחשף כי השניים אמורים להתייצב השבוע לדיון בבית המשפט בנוגע למקרה.
בעקבות אותה תקרית, ובהמשך למעללי משפחת קשתי והתקריות שלה עם קשישים (אהמ, בת הדודה פרסיליה), נחשף בישראל היום כי שטראוס וביטוח ישיר, מהמפרסמות הגדולות במשק, מתכננת להשעות את כל הפעילות המסחרית מול הפקת האח הגדול עד לבירור הטענות כלפי הדייר אלימלך קשתי.
כמו כן, יעל פדהצור-ליבנה, מנהלת הדוברות והיח"צ של חברת סודה סטרים העולמית, כתבה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה: "בואו נעשה את זה מאד ברור. האח הגדול וכל מי שקשור להפקה המתועבת הזו, אל תיצרו קשר. גם לא מקצועי. תקיפת קשיש זה תתי אדם, ואם אתם נותנים במה למי שאחראי לכאורה לתקיפה המכוערת הזו, זה המקום שלנו להגיד שאת התוכן פח הזה אנחנו לא מוכנים לצרוך וגם לא נסכים לעבוד עם המשתתפים האלו בשום פלטפורמה שיווקית בעתיד. ידע כל מי שרוצה להיות משפיען/נית בשקל וחצי שלמעשים יש מחיר".
בפוסט אחר, בתגובה לפרסום על הודעת הכוונה של שטראוס להפסיק את הפרסום, היא המשיכה: "המניה של משפחת קשתי צריכה לרדת עוד יותר נמוך מתחת לים המלח. קודם כל שיודח מהתוכנית. אחר כך – שום קמפיין לאחים שמרביצים לקשישים. שום קידום של מוצרים. לא חינם ולא בתשלום. אל תשלחו להם צלמים כשהיחצן שלהם מזמין אתכם. והכי חשוב – אל תעקבו אחריהם באינסטגרם. כל עוקב שלכם הוא תהילה עבורם. ככה העולם עובד ואנחנו נשחק בכללים שלו עד שיהיה פה טוב יותר".