
לפני כשבועיים הקפסולות של סטארבקס הגיעו למדפים ברשתות השיווק, ונראה שהסקרנות הישראלית ואהבת המותג (והפרסום האגרסיבי של שופרסל) עשו את שלהם ותוך כמה ימים, רבים מהקונים בחרו לרכוש קפסולות של סטארבקס על פני מותגים אחרים.
בסוף השבוע הראשון שלאחר השקת הקפסולות של סטארבקס בישראל (22ֿֿ–24 במאי), המותג תפס נתח שוק של כ-20% מסך מכירות הקפסולות ברשתות השיווק. כך לפי נתוני StoreNext, שאוספת מידע בזמן אמת ממעל 2,000 חנויות בכל רחבי הארץ.
"המותג צפוי להיות מותג מוביל בקטגורית הקפה ולהביא בשורה גדולה לחובבי הקפה האיכותי בישראל. אנו משוכנעים כי השילוב בין מותג אהוב ונחשק למוצרים איכותיים ביותר תביא להצלחה גדולה בשוק הישראלי", מסר נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר בקבוצת אסם-נסטלה, הייבואנית והמשווקת הרשמית של מוצרי סטארבקס בישראל. "אנו מתחילים בסגמנט הקפסולות ובכוונתנו להתרחב לסגמנטים נוספים בהמשך". ואכן למגזין שותים נודע כי אסם-נסטלה מתכוונת לשווק בעתיד גם פולי קפה של סטארבקס ואביזרים נוספים של המותג.

במסגרת ההסכם בין שתי ענקיות הקפה נסטלה וסטארבקס, נסטלה מייצרת ומשווקת את מוצרי סטארבקס לצרכנים בכל העולם ברשתות השיווק. הקפה של סטארבקס משווק ע"י נסטלה ב-40 מדינות ברחבי אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון וארצות הברית וזוכה להצלחה גדולה.
לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה: "זהו מהלך שבו שני מותגי הקפה המובילים בעולם – נסטלה וסטארבקס – משלבים ידיים במטרה להנגיש לכל בית את אחד ממותגי הקפה המוכרים ואהובים ביותר בעולם. סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס. אנחנו מביאים את המותג אל הצרכנים הביתה, ומאמינים כי המהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק בישראל, תוך הצגת חדשנות ומגוון מוצרים רחב לבחירתם של כל אוהבי קפה".