מגזין שותים
  • עמוד הבית
  • קפה
  • אלכוהול
  • אכלו לי שתו לי
  • 420
  • עמוד הבית
  • קפה
  • אלכוהול
  • אכלו לי שתו לי
  • 420
מגזין שותים › קפה

הקפסולות של סטארבקס תפסו נתח שוק של 20% בסופ"ש הראשון שלאחר ההשקה

הוד א. 4 ביוני 2020
קפסולות קפה של סטארבקס למכונות נספרסו

לפני כשבועיים הקפסולות של סטארבקס הגיעו למדפים ברשתות השיווק, ונראה שהסקרנות הישראלית ואהבת המותג (והפרסום האגרסיבי של שופרסל) עשו את שלהם ותוך כמה ימים, רבים מהקונים בחרו לרכוש קפסולות של סטארבקס על פני מותגים אחרים.

<< לייק לשנה טובה

בסוף השבוע הראשון שלאחר השקת הקפסולות של סטארבקס בישראל (22ֿֿ–24 במאי), המותג תפס נתח שוק של כ-20% מסך מכירות הקפסולות ברשתות השיווק. כך לפי נתוני StoreNext, שאוספת מידע בזמן אמת ממעל 2,000 חנויות בכל רחבי הארץ.

"המותג צפוי להיות מותג מוביל בקטגורית הקפה ולהביא בשורה גדולה לחובבי הקפה האיכותי בישראל. אנו משוכנעים כי השילוב בין מותג אהוב ונחשק למוצרים איכותיים ביותר תביא להצלחה גדולה בשוק הישראלי", מסר נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר בקבוצת אסם-נסטלה, הייבואנית והמשווקת הרשמית של מוצרי סטארבקס בישראל. "אנו מתחילים בסגמנט הקפסולות ובכוונתנו להתרחב לסגמנטים נוספים בהמשך". ואכן למגזין שותים נודע כי אסם-נסטלה מתכוונת לשווק בעתיד גם פולי קפה של סטארבקס ואביזרים נוספים של המותג.

שרוולי קפסולות של סטארבקס
שרוולי קפסולות של סטארבקס

במסגרת ההסכם בין שתי ענקיות הקפה נסטלה וסטארבקס, נסטלה מייצרת ומשווקת את מוצרי סטארבקס לצרכנים בכל העולם ברשתות השיווק. הקפה של סטארבקס משווק ע"י נסטלה ב-40 מדינות ברחבי אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון וארצות הברית וזוכה להצלחה גדולה.

לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה: "זהו מהלך שבו שני מותגי הקפה המובילים בעולם – נסטלה וסטארבקס – משלבים ידיים במטרה להנגיש לכל בית את אחד ממותגי הקפה המוכרים ואהובים ביותר בעולם. סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס. אנחנו מביאים את המותג אל הצרכנים הביתה, ומאמינים כי המהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק בישראל, תוך הצגת חדשנות ומגוון מוצרים רחב לבחירתם של כל אוהבי קפה".

בדוק יעניין אותך גם:

נספרסו סטארבקס קפסולות קפה
בואו לעקוב זריז:
חם מהתנור:
בקרוב על המדפים בישראל: פולי קפה של סטארבקס

בקרוב על המדפים בישראל: פולי קפה של סטארבקס

יקבי כרמל השיקו את Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של היקב, ויש באמתחתו כמה הפתעות

יקבי כרמל השיקו את Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של היקב, ויש באמתחתו כמה הפתעות

Nike השיקה עוד זוג סניקרס בסדרה לחובבי הקפה, הפעם בסגנון רטרו

Nike השיקה עוד זוג סניקרס בסדרה לחובבי הקפה, הפעם בסגנון רטרו

ליגלייז21: הסכם לקידום לגליזציה של קנאביס בישראל בשנת 2021

ליגלייז21: הסכם לקידום לגליזציה של קנאביס בישראל בשנת 2021

חוקר סייבר מצא פרצה בכרטיס של נספרסו, והצליח להשיג קפה חינם ללא הגבלה

חוקר סייבר מצא פרצה בכרטיס של נספרסו, והצליח להשיג קפה חינם ללא הגבלה

שווה לעקוב בפייסבוק:
אנחנו בכל מקום:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
קטגוריות:

קפה
אלכוהול
אכלו לי שתו לי
420

מה זה פה:

מגזין שותים הוא מקום לכל מה שאנחנו אוהבים – קפה, אלכוהול, אוכל (בעיקר קינוחים) וקנאביס. לא בהכרח בסדר הזה ולפעמים ביחד. כותבים על מה שהיינו רוצים לקרוא.

צרו איתנו קשר

© מגזין שותים