חברת הכרם, יבואנית וודקה סטולי, משיקה בישראל את בקבוק הסטולי בעיצוב החדש, כחלק מקמפיין בינלאומי של המותג בשם Spirit of Change. הקמפיין העולמי מציג את התמצית של סטולי – "רוח מהפכנית המקרבת בין אנשים"
עיצוב הבקבוק החדש מציג כמה בניינים ומגדלים אייקוניים שמעצבים את קו הרקיע, הומאז' לערים שעוררו השראה למותג סטולי לאורך השנים. בנוסף, מסביב לכל בקבוק מופיעות קואורדינטות של 10 ערים בעולם המציגות חדשנות וחשיבה קדימה: ניו יורק, פריז, טורונטו, אתונה, קייפטאון, לונדון, טוקיו, מקסיקו סיטי, ריו דה ז'ניירו וסידני.
הבקבוק החדש מכיל עוד כמה פיצ'רים עיצוביים שמתכתבים עם רוח המותג, כמו פקק בצבע ירוק שמסמל את המחויבות של סטולי לטבע, עיצוב חדש לשם המותג בראש התווית (אחרי שסטוליצ'ניה הפכה ל'סטולי וודקה', עכשיו היא רק סטולי, בלי שם משפחה, כמו מדונה), החותם של סטולי מובלט על הבקבוק ומופיע גם בחלק הפנימי של התווית האחורית ועוד.
כריס קאדוול, מנכ"ל סטולי גרופ העולמית: "STOLI היא ספיריט, שמשמעו רוחניות, הנמצאת באנשים ובמקומות. הקמפיין החדש, Spirit of Change, לוכד את המהות הזו, ואנחנו נרגשים להתחיל את הפרק החדש הזה במסע שלנו להפוך לוודקה הנבחרת על ידי מביני דבר".
בחודש מרץ 2022, עם פרוץ המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, הודיעה קבוצת סטולי על מיתוג מחדש משמעותי, במסגרתו היא הפסיקה להשתמש בשם "סטוליצ'ניה" ועברה להשתמש בשם Stoli Vodka, כדי להתרחק מהשאריות של המורשת הרוסית של המותג, גם אם רק באופן סמלי. זאת אחרי שבמשך שנים שורר דם רע בין מייסד המותג סטולי יורי שפלר לבין נשיא רוסיה פוטין, עם מלחמות משפטיות חובקות עולם והגלייה של שפלר מרוסיה לפני יותר מעשרים שנה. כיום וודקה סטולי מיוצרת בלטביה, בזמן שברוסיה משווקת וודקה בשם סטוליצ'ניה בייצור מקומי שאינו קשור לוודקה סטולי העולמית.
- וודקה ושני סוגי ג'ין: 3 תזקיקים חדשים מגיעים לישראל מבריטניה
- בושם חדש בריח אספרסוֹ-מרטיני: "ניחוח של שחיתוּת"
מחיר מומלץ: 75 ש"ח לבקבוק של 700 מ"ל, 105 ש"ח לבקבוק של ליטר.