
מותג החטיפים המלוחים המוביל בישראל, תפוצ'יפס מבית שטראוס, משיק לראשונה סדרת חטיפים יוקרתית, גורמה. הסדרה כוללת שני טעמים חדשים – חטיף בטטה וחטיף ירקות שורש, שהוא מיקס של בטטה, גזר לבן, גזר כתום וסלק.
החטיפים החדשים מיוצרים בטכנולוגיית ואקום מתקדמת, שמאפשרת לשמור על הטעם הטבעי ועל פריכות מושלמת, של ירקות שורש הידועים בערכם התזונתי ובעושר הסיבים שלהם. עם זאת, חטיפי הגורמה החדשים מיוצרים בהולנד – בניגוד לתפוצ'יפס הקלאסי שעשוי מתפוחי אדמה שגדלים בעוטף עזה, ועל זה גאוותו של המותג בפרסומות.
לדברי לירונה ספיבק, מנהלת השיווק, החדשנות והקיימות בחטיבת המלוחים של שטראוס: "קטגוריית החטיפים עוברת מהפכה בהשראת תרבות הקולינריה העולמית. מה שהחל במסעדות שף מתרחב לקטגוריית החטיפים, עם דגש על חומרי גלם איכותיים, טכנולוגיות מתקדמות וחוויות טעם שנותנות כבוד לירקות – בדיוק כפי שעשינו בסדרת תפוצ'יפס גורמה".
עם סדרת הגורמה החדשה, תפוצ'יפס ממשיך להוביל את הקטגוריה, אך הייצור בחו"ל מדגיש את האתגרים בשמירה על איזון בין חדשנות גלובלית לבין תמיכה בתעשייה מקומית.