מגזין שותים
  • קפה
  • אלכוהול
  • אכלו לי שתו לי
  • 420
  • תחרות הקפה הטוב
  • קפה
  • אלכוהול
  • אכלו לי שתו לי
  • 420
  • תחרות הקפה הטוב
מגזין שותים › אלכוהול

סדרת Carmel Moonlight: היינות ששייכים לאוהבים הצעירים

הוד אסולין 28 ביולי 2022
שלושה יינות Carmel Moonlight של יקבי כרמל. צילום: איל קרן

יקבי כרמל, כאחד ממותגי היין הגדולים והפופולריים בארץ, דואגים כל הזמן לחדש ולרענן את הפורטפוליו ולהרחיב את ההיצע. כך, לצד מגוון רחב של יינות בסיס נגישים וזולים הם מייצרים גם יינות יוקרתיים וזוכי פרסים, במטרה לפנות לכלל צרכני היין מכל הסוגים והמינים.

אלו הזוכים בתחרות הקפה הראשונה בישראל >>

אחת הטכניקות של היקב לקלוע לטעם של צרכני היין הישראליים היא פשוט לחקור ולשאול אותם. כך עשו בקיץ הקודם עם בלנד 'אדום ישראלי', וכך עשו עכשיו עם השקת סדרת היינות Carmel Moonlight.

לאחר מחקר מעמיק בקרב בני ובנות דור המילניאלז, שלטענת יקבי כרמל מדובר בצרכנים כבדים שצורכים פי 2 יין ממשקלם באוכלוסייה, גילו שבערך שליש מהבקבוקים נפתחים בדייטים ומפגשים זוגיים. לכן השיקו את סדרת כרמל מונלייט, שפונה במיוחד לאוהבים הצעירים.

הסדרה מורכבת משלושה יינות חדשים, שהופקו מענבים שנקטפו לאור ירח. שזה כנראה לא מה שמשפיע על הטעם, אבל בטח לא מזיק לרומנטיקה. היין הראשון הוא מוסקטו קליל (Moonlight Sparkling Blush), ורדרד, פירותי וקיצי, מבעבע קלות ולא מאוד מתוק ביחס לקטגוריית המוסקטו, טעים ומרענן עם 5.5% אלכוהול. מתאים לפיקניק של צהריים.

Moonlight White Dream הוא יין לבן חצי מתוק, מבוסס על ענבי גוורצטרמינר, סוביניון בלאן ופרנץ' קולומבר. חמצמץ וקצת מתוק עם 11% אלכוהול, גוורץ קלאסי. והשלישי בסדרה הוא Moonlight Red Flame – יין אדום יבש מענבי קברנה סוביניון, שיראז, מרסלאן ומרלו (13.5%) – ניחן בצבעים עמוקים וטעמים רכים של פירות אדומים ותבלינים. המחיר המומלץ לכל היינות בסדרה: 35 ש"ח.

רן אסא, מנהל אגף השיווק של יקבי כרמל: "המילניאלז הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. תרבות שתיית היין של דור המילניאלז הישראלי הולכת ומתפתחת בדומה למתרחש בעולם: זהו קהל סקרן שאוהב להתנסות, לארח ולהתארח וצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם ובעיקר במפגשים זוגיים. סדרת Carmel Moonlight פותחה לאחר מחקרים מקיפים, במטרה להתאים את הסדרה לקהל המטרה הן מבחינת פרופיל היינות ועד הקונספט השיווקי, כמענה להזדמנויות צריכה זוגיות ולרגעים של הנאה זוגית משותפת".

אל תפספסו, עקבו אחרי מגזין שותים >>
ויש עוד הרבה גם באינסטגרם >>

בדוק יעניין אותך גם:

חדש על המדף יין יין אדום יין לבן יין מבעבע יקבי כרמל
מגזין שותים בכל מקום:
חם מהתנור:
אלה התערובות וזני הקפה הזוכים בתחרות "הקפה הטוב 2022"

אלה התערובות וזני הקפה הזוכים בתחרות "הקפה הטוב 2022"

יום הבירה הבינלאומי 2022: מה חוגגים ומה שותים?

יום הבירה הבינלאומי 2022: מה חוגגים ומה שותים?

בירת אייל ישראלית טרופית חדשה ובלגית שחוגגת 200 שנה: חדשות בירה קיציות

בירת אייל ישראלית טרופית חדשה ובלגית שחוגגת 200 שנה: חדשות בירה קיציות

בדרך לאילת? 'ברז השוקו' של יטבתה נפתח בחינם לכל חודש אוגוסט

בדרך לאילת? 'ברז השוקו' של יטבתה נפתח בחינם לכל חודש אוגוסט

סדרת Carmel Moonlight: היינות ששייכים לאוהבים הצעירים

סדרת Carmel Moonlight: היינות ששייכים לאוהבים הצעירים

ליאור אסל, המתמודד שהכין כוס קפה לאודישן במאסטר שף, בראיון ראשון

ליאור אסל, המתמודד שהכין כוס קפה לאודישן במאסטר שף, בראיון ראשון

שווה לעקוב בפייסבוק:
מגזין שותים בכל מקום:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
קטגוריות:

קפה
אלכוהול
אכלו לי שתו לי
420

מה זה פה:

מגזין שותים הוא מקום לכל מה שאנחנו אוהבים – קפה, אלכוהול, אוכל (בעיקר קינוחים) וקנאביס. לא בהכרח בסדר הזה ולפעמים ביחד. כותבים על מה שהיינו רוצים לקרוא.

צרו איתנו קשר

© מגזין שותים