יקבי כרמל, כאחד ממותגי היין הגדולים והפופולריים בארץ, דואגים כל הזמן לחדש ולרענן את הפורטפוליו ולהרחיב את ההיצע. כך, לצד מגוון רחב של יינות בסיס נגישים וזולים הם מייצרים גם יינות יוקרתיים וזוכי פרסים, במטרה לפנות לכלל צרכני היין מכל הסוגים והמינים.
אחת הטכניקות של היקב לקלוע לטעם של צרכני היין הישראליים היא פשוט לחקור ולשאול אותם. כך עשו בקיץ הקודם עם בלנד 'אדום ישראלי', וכך עשו עכשיו עם השקת סדרת היינות Carmel Moonlight.
לאחר מחקר מעמיק בקרב בני ובנות דור המילניאלז, שלטענת יקבי כרמל מדובר בצרכנים כבדים שצורכים פי 2 יין ממשקלם באוכלוסייה, גילו שבערך שליש מהבקבוקים נפתחים בדייטים ומפגשים זוגיים. לכן השיקו את סדרת כרמל מונלייט, שפונה במיוחד לאוהבים הצעירים.
הסדרה מורכבת משלושה יינות חדשים, שהופקו מענבים שנקטפו לאור ירח. שזה כנראה לא מה שמשפיע על הטעם, אבל בטח לא מזיק לרומנטיקה. היין הראשון הוא מוסקטו קליל (Moonlight Sparkling Blush), ורדרד, פירותי וקיצי, מבעבע קלות ולא מאוד מתוק ביחס לקטגוריית המוסקטו, טעים ומרענן עם 5.5% אלכוהול. מתאים לפיקניק של צהריים.
Moonlight White Dream הוא יין לבן חצי מתוק, מבוסס על ענבי גוורצטרמינר, סוביניון בלאן ופרנץ' קולומבר. חמצמץ וקצת מתוק עם 11% אלכוהול, גוורץ קלאסי. והשלישי בסדרה הוא Moonlight Red Flame – יין אדום יבש מענבי קברנה סוביניון, שיראז, מרסלאן ומרלו (13.5%) – ניחן בצבעים עמוקים וטעמים רכים של פירות אדומים ותבלינים. המחיר המומלץ לכל היינות בסדרה: 35 ש"ח.
רן אסא, מנהל אגף השיווק של יקבי כרמל: "המילניאלז הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. תרבות שתיית היין של דור המילניאלז הישראלי הולכת ומתפתחת בדומה למתרחש בעולם: זהו קהל סקרן שאוהב להתנסות, לארח ולהתארח וצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם ובעיקר במפגשים זוגיים. סדרת Carmel Moonlight פותחה לאחר מחקרים מקיפים, במטרה להתאים את הסדרה לקהל המטרה הן מבחינת פרופיל היינות ועד הקונספט השיווקי, כמענה להזדמנויות צריכה זוגיות ולרגעים של הנאה זוגית משותפת".