כמו הנחליאלי שמבשר את בוא הסתיו, הסופגניות של רולדין מבשרות את בוא החורף. כמו בכל שנה, קצת לפני חנוכה השיקה אתמול רולדין את קולקציית הסופגניות החדשה, והשנה גם חנות פופ-אפ מיוחדת ("Collection Store") לזמן מוגבל.
קולקציית חנוכה 2021 של רולדין כוללת 12 סופגניות שונות, חלק קלאסיות ופשוטות כמו ריבת תות או ריבת חלב, וחלק מורכבות ומשוגעות כמיטב המסורת הרולדינית – עם קרמים, גלאסז'ים, קצפות, צ'ייסרים, שברי עוגיות, פצפוצים וסוכריות קופצות. החל מהיום (16 בנובמבר) ועד 6 בדצמבר פופ-אפ הסופגניות המיוחד של רולדין פתוח בקניון עזריאלי תל אביב, ואפשר לראות, לטעום ולרכוש את קולקציית 2021 החדשה.
האמת, לא תמיד הסופגניות של רולדין מצדיקות את ההייפ סביבן, ולא רק בגלל המחיר. היו שנים שהסופגניות היו עמוסות בתוספות וקרמים בטעם של סוכר ועוד סוכר ועוד סוכר, ודווקא היו יותר טעימות ככל שהיו יותר פשוטות ועם פחות תוספות. השנה, לעומת זאת, הצליחו ברולדין במלאכת מחשבת לגייס את הפטיסרי הצרפתי בצורה מוצלחת במיוחד, עם חומרי גלם איכותיים ושילובים טעימים.
קחו למשל את סופגניית פיסטוק קסיס (14 ש"ח): גנאש מסקרפונה, וריגטו פיסטוק, גלסאז' פיסטוק, קצפת, דרז'ה פטל, דובדבני אמרנה וצ'ייסר קסיס. כל כך הרבה אלמנטים על סופגנייה אחת קטנה – יוצרים קינוח מושחת, עם טעמים שמשתלבים אחד עם השני ועדיין כל אחד מהם מורגש וטעים גם בפני עצמו, וביחד מחמיאים לטעם ולרכות של הבצק. חובבי וחובבות שוקולד לא-מריר יאהבו את 'פארטי פינק' (10 ש"ח) במילוי שוקולד סוכריות קופצות וציפוי ורוד עם פניני קראנץ', וגם את סופגניית Royal Truffe (14 ש"ח) – שנראית כמו תכשיט מנצנץ – עם מילוי גנאש שוקולד, ציפוי גלסאז' שוקולד וגלילים דקים של שוקולד חלב מרוסס בזהב.
נועה בכר אהרוני, מנכ"לית רולדין, מספרת: "רולדין נערכת גם השנה לחגיגה גדולה ומרגשת עם השקת הפופ-אפ החווייתי. הסופגנייה עבור הישראלים היא לא 'עוד קינוח', אלא מאכל חג שמחזיר אותנו לילדות עם פינוק איכותי ובלתי מתפשר שגורם לנו ללקק את האצבעות. זו הסיבה שאנו מקפידים ברולדין להשקיע בכל הרכיבים, בין אם בחומרי הגלם ועד לאריזה המעוצבת והמושקעת. הפופ-אפ החדשני הוא הזדמנות נוספת לחגוג את קולקציית הסופגניות שלנו הנחשבת למילה האחרונה בתחום הפטיסרי בארץ – הן מבחינת הנראות, הן מבחינת איכות החומרים והן מבחינת הטעם".