מגזין שותים
  • עמוד הבית
  • קפה
  • אלכוהול
  • אכלו לי שתו לי
  • 420
  • עמוד הבית
  • קפה
  • אלכוהול
  • אכלו לי שתו לי
  • 420
מגזין שותים › אכלו לי שתו לי

מכירת פירות יבשים לט"ו בשבט תסתכם במעל 600 מיליון ש"ח

הוד א. 26 בינואר 2021
מיקס פירות יבשים לט"ו בשבט. צילום: Breakingpic

למרות הסגר: ענף המזון באיגוד לשכות המסחר מדווח כי נתוני מכירות הפירות היבשים לקראת ט"ו בשבט 2021, שייערך בעוד מספר ימים, צפויות להסתכם בין 600 ל-650 מיליון ש"ח. בתקופת ט"ו בשבט צריכת הפירות היבשים גבוהה בדרך כלל במעל 50% יחסית לחודש רגיל.

<< לייק לשנה טובה

לדברי ורד מצפי, מחברת 'משה מוצפי יבוא ושיווק מזון', המוצרים הפופולריים ביותר הם גם הבריאים ועתירי הערכים התזונתיים: אגוזי המלך, שקדים, כל סוגי האגוזים (קשיו, פקאנים, פיסטוקים, אגוזי ברזיל וכד') ותמרים, ומייד אחריהם צימוקים, משמשים, שזיפים ושאר הפירות היבשים. "ניתן לראות כי מגמת ההתקדמות למזון בריא ומזין יותר, לחומרי גלם טבעיים ופחות מעובדים, נמשכת ואף מתעצמת. צריכת הפירות המסוכרים והצבועים ממשיכה לרדת, כאשר הציבור משקיע יותר במוצרים איכותיים וטבעיים".

לדברי מצפי, "התקופה שלפני ט"ו בשבט בדרך כלל מתאפיינת בסוג של פסטיבל חגיגי של מיני אגוזים ופירות העונה. הורים רוכשים פירות יבשים עבור חגיגות בתי ספר והגנים, ארגונים מחלקים עשרות טונות של מארזי שי לעובדיהן והשווקים הומים. השנה, בגלל הסגר, בתי ספר והשווקים סגורים וההורים בבית. המסעדות, עסקי הקייטרינג, האירועים ובתי המלון סגורים גם הם. זאת לצד ירידה בפעילות העסקית, צמצום בהוצאות, עובדים הנמצאים בחל"ת, עבודה מהבית וכמובן החשש מקורונה, כל אלה הביאו ארגונים רבים לוותר על השי השנה".

למרות כל זאת, אומרת מצפי כי חל גידול במכירות הפירות היבשים והאגוזים באופן ששיקף יחס דומה לשנים קודמות.

בדוק יעניין אותך גם:

בואו לעקוב זריז:
חם מהתנור:
אלה היינות הזוכים בתחרות Best Value 2021

אלה היינות הזוכים בתחרות Best Value 2021

"בקרוב נפתח בארץ חנויות של Bialetti כמו באיטליה": ראיון עם נציג ביאלטי בישראל

"בקרוב נפתח בארץ חנויות של Bialetti כמו באיטליה": ראיון עם נציג ביאלטי בישראל

בקרוב על המדפים בישראל: פולי קפה של סטארבקס

בקרוב על המדפים בישראל: פולי קפה של סטארבקס

יקבי כרמל השיקו את Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של היקב, ויש באמתחתו כמה הפתעות

יקבי כרמל השיקו את Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של היקב, ויש באמתחתו כמה הפתעות

Nike השיקה עוד זוג סניקרס בסדרה לחובבי הקפה, הפעם בסגנון רטרו

Nike השיקה עוד זוג סניקרס בסדרה לחובבי הקפה, הפעם בסגנון רטרו

שווה לעקוב בפייסבוק:
אנחנו בכל מקום:
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
קטגוריות:

קפה
אלכוהול
אכלו לי שתו לי
420

מה זה פה:

מגזין שותים הוא מקום לכל מה שאנחנו אוהבים – קפה, אלכוהול, אוכל (בעיקר קינוחים) וקנאביס. לא בהכרח בסדר הזה ולפעמים ביחד. כותבים על מה שהיינו רוצים לקרוא.

צרו איתנו קשר

© מגזין שותים